Fonte: mangawriter.com
Idioma: Inglês
Status: Segundo o site -
spoiler confirmadoSpoiler :
Naruto is caught by Nagato.
Naruto: Shit! (This is bad i have to do something quick)
Naruto comes out of chakra mode, and creates two shadow clones. Both at the same time, land an upper kick on nagato, sending him into the air, before Nagato can even react, Naruto engages chakra mode, and makes 10 chakra hands all holding a rasengan.
Naruto: How about this!
As Nagato hit’s the ground, almost instantly Naruto barrages him with all 10 rasengans at once.
Nagato: Im impressed, Naruto. But that isn’t going to be enough.. CHIBAKU TENSEI!
Naruto: …!!
Naruto becomes encompassed in the jutsu, using as many chakra hands as he can make, to hold the walls from compressing on him. Suddenly..
Itachi: SUSANOO!
Susanoo partially appears, revealing just his arm, and part of his rib cage, itachi uses susanoo to punch through the wall and grab Naruto, pulling him out.
Naruto creates what looks like the “rock on” sign with three fingers on each hand, and makes 6 rasenshurikens, all of which hit Nagato, as the pieces of his body start to reform, Naruto appears standing above him.
Naruto: Nagato..as you see..Im different from when we last fought, Im sorry.
Naruto uses some kind of seal to leave nagato paralyzed.
Naruto: That should hold him until the sealing team can get here.
Naruto turns around and looks at bee
Naruto: Are you alright, Uncle Bee?
Itachi: Naruto look out!!
Nagato: It is me who is sorry..Naruto..
Nagato stands back up
Naruto, Itachi, and Bee: !!!
Nagato: You must not underestimate me in my complete form!! BANSHO TENSEI!
Nagato pulls naruto towards him, as he does, Itachi activates his full susanoo(with sword and mirror)
Itachi: I can’t allow this to happen, Naruto must fight my brother and bring him peace!
Susanoo begins to swing the totsuka towards nagato.
(Scene switches to kabuto)
Kabuto:This isn’t good! I still need him for my plans.
(Back to the fight)
As totsuka is coming down, for which appears would be a direct hit, two coffins appear side by side, nagato is swallowed by one, and it starts sinking into the ground, as nagato disappears, totsuka comes down, crashing through the coffin meant for itachi.
Itachi: It is done..For now.
Naruto: What happened?
Itachi: The user of edo tensei must have tried to summon us both back at the last moment, thankfully, ive already broken control. Naruto, you must help me find my brother, I need to have a talk with him.
(Scene switches to sasuke)
Zetsu: Sasuke calm down! Soon you’ll be wreak all the havoc you want on konoha!
Sasuke: The time for waiting is over, I make my move now.
(Scene switches to naruto and co.)
Naruto: Bee!! Go back to headquarters, your drained, I’ll take care of the rest of these imposters, and help itachi find sasuke!!
Bee: Are you sure about this bro, you might need the power of me and eight-o.
Naruto: Yes Im sure, Go report back to your brother and granny tsunade please.
Bee: Ok.
Bee and naruto both dissapear leaving itachi standing their. Moments later, naruto reappears
Naruto: Ok i took out all the zetsus are you ready itachi?
Itachi: (Zetsu huh? Madaras been keeping him around I see.) Yes, lets go.
(Scene switches to kabuto)
Kabuto: That damn itachi!! Always such a nuisance!!
A dark, shadow figure appears behind kabuto, and we see an image of bandages dropping to the floor.
The voice: WHAT DID YOU JUST SAY ABOUT MY BROTHER?!?!
end
Tradução Google:Spoiler :
Naruto é capturado por Nagato.
Naruto : Merda! (Isso é ruim eu tenho que fazer algo rápido)
Naruto sai do modo de chakra, e cria dois clones de sombra. Ambos ao mesmo tempo, a terra um pontapé superior em Nagato, mandando-o para o ar, antes de Nagato pode até reagir, Naruto envolve o modo de chakra, e faz todas as 10 mãos chakra segurando um rasengan.
Naruto: Como sobre isso!
Como hit Nagato é o chão, quase instantaneamente Naruto barragens-lo com todos os 10 rasengans de uma vez.
Nagato: Eu estou impressionado, Naruto. Mas isso não vai ser suficiente .. CHIBAKU TENSEI!
Naruto: …!!
Naruto torna-se compreendido no jutsu, usando como mãos chakra muitos como ele pode fazer, para segurar as paredes da compactação sobre ele. De repente ..
Itachi: SUSANOO!
SSusanoo parcialmente aparece, revelando apenas o seu braço, e parte de sua caixa torácica, itachi usa Susanoo para perfurar através da parede e pegar Naruto, puxando-o para fora.
Naruto cria o que parece ser a " pedra no "sinal com três dedos em cada mão, e faz 6 rasenshurikens, que bateu Nagato, como os pedaços de seu corpo começar a reforma, Naruto aparece de pé acima dele.
Naruto: Nagato .. como você vê .. Im diferente de quando a última vez que lutaram, Im pesaroso.
Naruto usa algum tipo de selo para deixar Nagato paralisado.
Naruto: Isso deve segurá-lo até que a equipe de vedação pode chegar aqui.
Naruto se vira e olha para abelhas
Naruto: Você está bem, Bee tio?
Itachi: Naruto olhar para fora!
Nagato: É-me que é pena .. Naruto ..
Nagato fica back up
Naruto, Itachi, e Bee:!
Nagato: Você não deve subestimar-me na minha complete form!! preencher o formulário! BANSHO TENSEI!
Nagato naruto puxa para ele, como ele faz, Itachi ativa seu Susanoo completo (com espada e espelho)
Itachi: Eu não posso permitir que isso aconteça, Naruto tem que lutar com o meu irmão e trazê-lo de paz!
Susanoo começa a balançar a Totsuka para Nagato.
(Cena muda para kabuto)
Kabuto: Isso não é bom! Eu ainda preciso dele para meus planos.
(Voltar para a luta)
Totsuka como está descendo, para o qual parece seria um golpe direto, dois caixões aparecem lado a lado, Nagato é engolido por um, e ele começa a afundar no chão, como Nagato desaparece, Totsuka vem para baixo, através de quebrar o caixão significou para itachi.
Itachi: É feito .. Por agora.
Naruto: O que aconteceu?
Itachi: O usuário do edo tensei deve ter tentado chamar nós dois de volta no último momento, felizmente, ive controle já quebrado. Naruto, você deve me ajudar a encontrar meu irmão, eu preciso ter uma conversa com ele.
(Cena muda para sasuke)
Zetsu: Sasuke calma para baixo! Logo você estará causar toda a destruição que você quer em konoha!
Sasuke: O tempo para espera acabou, eu fazer o meu movimento agora.
(Cena muda para naruto e cia.)
Naruto: Bee!! Voltar para a sede, o seu drenado, eu vou cuidar do resto desses impostores, e ajudar a encontrar itachi sasuke!
Bee: Você tem certeza sobre este bro, talvez seja necessário o poder de me e oito-o.
Naruto: Sim tenho certeza, vai apresentar um relatório ao seu irmão e avó tsunade please. tsunade por favor.
Bee: Ok.
Abelha e naruto ambos desaparecem deixando sua itachi pé. Momentos depois, reaparece naruto
Naruto: Ok eu tirei todas os zetsus você está pronto itachi?
Itachi: (?. Zetsu huh Madaras sido mantê-lo em torno vejo) Sim, vamos.
(Cena muda para kabuto)
Kabuto: Isso itachi maldito! Sempre como um incômodo!
A figura de sombra escura, aparece atrás de kabuto, e vemos uma imagem de bandagens caindo para o chão.
A voz: O que você disse sobre o meu irmão??
final