Créditos:narutorawspoiler
Spoiler 3#
Verificação :
PendenteSpoiler :
He always appear when he need him the most,” said Kakashi. (Flash back of Naruto using his tactic to save Kakashi from Zabuza’s water prison. Flash back of Naruto appearing from the smoke to help Sasuke fight Haku. Flash back of Naruto appearing with Team Seven to save Kakashi, Choji, and Ino from Kakuzu’s Katon jutsu.
Then automatically Kakashi pictures Minato on top of Gamabunta, preparing to face off against the Kyuubi.)
“He in a sense, has done even more than me. What do you think, Kakashi. To think he’d be able to change someone such as that. His power is amazing” said Tsuande.
(She is walked over with the help of Sakura.)
“Katsuyu, how’s Naruto’s condition,” asked Fukasku. “He’s fine. Just a little tired froom using his up all his chakra,” said Katsuyu. naruto 450 raw
Switch Scene to Akatuski Headquarters:
(Kisame joins the fray.)
“So, what did you discover down below,” asked Madara. “Sasuke and his croonies have already set sail for Konoha. I have also taken care of our little pest problem,” said Kisame.
“So, the Eight Tails didn’t return home. THis makes things easier for me,” said Madara.
“How, this is more work for you,” said Light Zetsu.
“He must have something planned,” said Dark Zetsu.
“What about Pain, we haven’t recieved a report from him,” said Kisame. “We have to assume the worst case scenario at this moment,” said Madara.
“And you are knowingly letting Sasuke go to Konoha, considering that Naruto may have defeated the man who was considered unbeatable. You must have some faith in the boy that screwed up so badly against the Eight Tails,” said Kisame. naruto chapter 450
“I was merely testing Sasuke’s abilities with the Mangekyou Sharingan. I wasn’t expecting him to be quite successful, but based on the condition of the substitution he brought in, he is capable of Amaterasu, which means he has awakned the other two abilities.
Now, he is ready to accomplish his task. And considering the damage Pain might have left Konoha in, Sasuke’s job should be that much more managable. What’s more, is that the Eight Tails is now rogue. I can capture him myself,” said Madara.
“Told you he had a plan,” said Dark Zetsu.
“I’ll track down the Eight Tails. Until then, Naruto is in Sasuke’s hands. Then, we can plan our final move,” said Madara. (Madara vanishes.)
Spoiler :
Aparece sempre quando o necessita mais,” disse Kakashi. (Parte traseira do flash de Naruto usando sua tática conservar Kakashi da prisão da água de Zabuza. Parte traseira do flash de Naruto que parece do fumo ajudar à luta Haku de Sasuke. Parte traseira do flash de Naruto que parece com equipe sete conservar Kakashi, Choji, e Ino do jutsu de Katon de Kakuzu.
Então automaticamente Kakashi retrata Minato no alto de Gamabunta, preparando-se para enfrentá-lo fora de encontro ao Kyuubi.)
“em um sentido, fêz ainda mais do que mim. O que você pensam, Kakashi. Para pensar do muda alguém tal como aquele. Seu poder é surpreendente” disse Tsuande.
(É andada sobre com a ajuda de Sakura.)
“Katsuyu, como é a condição de Naruto,” pediu Fukasku. “É muito bem. Apenas pouco froom tired usando his acima de todo seu chakra,” disse Katsuyu. a cena crua do interruptor
do naruto 450 a Akatuski sedía:
(Kisame junta a batalha.)
“assim, o que você descobriram para baixo abaixo,” Madara pedido. “Sasuke e seus croonies têm ajustado já o sail para Konoha. Eu tomei também cuidado de nosso problema pequeno do pest,” disse Kisame.
“Assim, as oito caudas não retornaram para casa. Este faz coisas mais fáceis para mim,” disse Madara.
“Como, este é mais trabalho para você,” disse Zetsu claro.
“Deve ter algo planeado,” disse Zetsu escuro.
“O que sobre a dor, nós não recebemos um relatório dele,” disse Kisame. “Nós temos que supor o scenario o mais mau do caso neste momento,” disse Madara.
“E você está deixando knowingly Sasuke ir a Konoha, considerando que Naruto pode ter derrotado o homem que foi considerado unbeatable. Você deve ter alguma fé no menino que parafusou acima assim mal de encontro às oito caudas,” disse Kisame. o capítulo 450 do naruto
“eu testava meramente abilidades de Sasuke com o Mangekyou Sharingan. Eu não o esperava ser completamente bem sucedido, mas baseado na condição da substituição que trouxe dentro, ele sou capaz de Amaterasu, que os meios tem awakned outras duas abilidades.
Agora, está pronto para realizar sua tarefa. E considerar a dor dos danos pôde ter Konoha esquerdo dentro, trabalho de Sasuke deve ser que muito mais managable. O que é mais, é que as oito caudas são agora rogue. Eu posso capturá-lo eu mesmo,” disse Madara.
“Disse-o que teve uma planta,” disse Zetsu escuro.
“Eu seguirei para baixo as oito caudas. Até então, Naruto está nas mãos de Sasuke. Então, nós podemos planear nosso movimento final,” disse Madara. (Madara desaparece.)
Última edição por Yondaime jr em Ter 2 Jun - 1:54, editado 1 vez(es)